Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie First Birthday tickers

6 Jul 2011

Nasik daun pisang...yum yum...

Entry kali ni agak klakar..selama lebih 20 tahun aku duk kuantan, inilah ptama2 kalinya aku merasa nasik daun pisang...punyelah ngok ngek haku nie...kalau kat tempat org lain xpelah..ini kat Kuantan..kah3..tempat aku lahir plok tu..aiseyyyyyyyy..eniway, thanks Kak Ena sbb blanjer k..lap u so much!!!!!

Harap maklum..gambar di bawah adalah dilarang sama skali certain2 org tengok..takut anda terliur...ape daa ayt aku..dah macam india dah..



Aku pon macam x pcaya leh abiskan nasik banyak tu..siyes beb..kenyang tahap cimpanzi...ayam die..perghhhhhhh cedapnyer..mungkin sbb aku ni mmg ade keturunan mamak (2 pasai minat kari) yg dah bergenerasi2 dahulu..kalau x silap aku la, mak penah ckp atuk nenek aku dlu ade yg asal penang...wallahu a'lam....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...