Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie First Birthday tickers

6 Jul 2011

Ahli keluarga baru....Nur Ainin Sofea

Entry di bawah khas utk anakanda sedaraku yg baru dilahirkan ke bumi ini pada tanggal 20hb 5 (akan ku ingt tarikh ini, disebabkan, ainin lahir sehari lepas kucing2 ku lahir)


Aini Sofea.....

Permata hati ayahanda dan bondamu yg tercinta..
Jadilah kamu penghibur keluarga..
Serta insan yg berguna..
Pada agama, nusa dan bangsa.....

Berita kelahiran Ainin, disambut dgn kesyukuran ke hadratNya..Walaupon pada mulanya aku ingt abg aku main2 jer bile anta mesej pagi2 buta 21hb tu, bgtau yg aku dapat anak sedara baru..anakandanya yg ke 6 (yg tidak disangka2, kerana anakanda yg ke 5 sudah berumur 10tahun!!!)

Bukan setakat aku terkejut beruk..Mak aku, Along n family sume pon xtau..aku yg kat Temerloh ni yg tau dulu...

Pandai betoi abg aku ngan kakak ipar aku main sorok2..cissssssssssss..tu nasib balik die bgtau jugak..

Mengikut sumber2 yg dipercayai, beliau berkata bahawa abg aku penah mengatakan hasrat utk menyimpan rahsia kelahiran Ainin, sampai tiba Hari Raya Aidilfitri yg akan datang..gilakkkkkkkk arrrr..

Mujur hasratnya utk simpan rahsia, dapat dipatahkan oleh Mek..kene bleber...padan muka!!!!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...