Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie First Birthday tickers

6 Jul 2011

i- city di siang hari....

hmm..entry kali ni pasai i-city..disebabkan kami laki bini i malas nk pi i-city di mlm hari..maka kami mngambik keputusan utk pi sana di siang hari!!!

bapokkkkkk behnyer..hambik ko, kuor bhs tnganu aku..xdok beroghang...kepala otak x sakit, parking banyok...cume kekurangannyer, lampu xdok arrrr...kah3....mmg aku dah tau perangai hb, die paling x suke pegi tempat yg ramai org gitu..cukuplah aritu skali kami pi i-city waktu mlm, gilak arrrrrrrrrrrr...jem x hengatttttttttt...

walaupon nmpk mcm klako jer gambar2 di bawah (sbb pokok xde lampu)..aku suke, sbbnyer dapat spend masa ngan hb jenjalan wooooooooooo..dating beb....walaupon aku ase lah kan, ramai mata yg memandang tu, ingt kami kapel kut...ahakss..prasan mude!!!!!

walaupon siang, cntek gak kannn

saya penjaga pokok ni...lalalala

"kami"

yg paling menarik phatian aku...robot ni...

Pastu plok, aritu MIL, FIL and SIL aku dtg shah alam, hb aku kenelah jugak meredah jam pi i-city..kah3....aku plak duk kat umah, jage opah...slamattttttttttt.......pastu siap kne bayor plok kalau nk masuk RM10...huhuhuh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...