Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie First Birthday tickers

6 Jul 2011

dugu vs dagu..haiyaa...

Hmm..peristiwa ni blaku bulan januari lepas...bapok lame nok hapdet...kebetulan arini pegi kedai phone, pastu budak kat ctu sajes bli card reader, trus arr bli..tu pasai leh amik gambarnyer...

Berbalik kepada perkara di atas, aku mase tu minggu balik kuantan, so mmg nk jumpe Kak Ena (alasannyer, sbb Kak ena nk blanjer makan nasik daun pisang kat Restoren Aliff)..hehehehe..sedang menunggu Kak Ena melayan kastemer nyer, aku pon masuklah kat kedai buku Hamid Bros. Kedai ni bapoklah lame..sejak zaman aku kecik2 mmg dah ada kedai ni..skang ni macam2 dah die wat..Money changer lah, travel agent lah etc..

tgk tu, aku melalut lagi..straight to the point, sedang aku duk belek2 buku pasai kanak-kanak (almaklumlah, keje aku melibatkan kanak-kanak), so aku terjumpe bende ni...adushhhhhhhhhhhhhhhh..sakit kepala otak akuuuuu...


Cuba korg bace ape yg ditulis tu...ape lagi..trus aku snap gambar tu secara senyap2...sambil tu dlm hati..ade gak org wat board picture cmtu tanpa spelling check terlebih dahulu...aiseyyyyyyyyyyyyyyyyyy (aku tepuk dahi..)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...