6 Feb 2011

Uwaaa..time balik ke temerloh

Hmm kejap je masa blalu..ase cm semalam jer hb amik kat stesen bas..arini dah kne anto balik..padahal koi dah 4 hari ada kat shah alam nie...so, seperti bese, kul 4.30 naik bas SE Super dari Shah Alam ke Temerloh..mujur ler tempat koi xde sape amik..kadang2 geram jugak, dorg ni ikut suke jer duduk x tgk no seat...mencikkkkkkkkkk...

Ni antara gambor yg koi snap mase naik bas...hahaha..encik hb sedang bersandar sementara menunggu bas koi jalan..huhuhu..cedih laa..korg bayangkan..inilah keadaan nyer hujung minggu koi, ulang alik temerloh-->shah alam...pjj...sian hb ku kne jalani hidup sorang2 sepanjang weekdays..koi ni sejak kawen (2 tahun lebih)x penah dapat duk skali tau....korg doa2kan kami dapat stay same2 okies...so, pada korang yg duk sama2 ngan hb, hargailah suami anda bebaik....at least korg dapat bermanja2 ngan hb korang, sbb duk serumah..jgn gaduh2 okies....

Inilah suami koi yg sedang menyandor dgn jayanya, sambil duk menunggu bas koi berjalan...uwaaaaaaaa..mizzzz u, mimi.....::sob sob::
(sambil lap ingus)








Hmm, dlm pejalanan plok, mule2 okey jer..tup2 pas trowong katt genting sempah tu, mak aiiiiiiiiiiiiiiiiii..kete bapok banyoknyer...so, koi pon snap sedikit gambor...hayatilah..inilah bahana kalau cuti panjang..semoge sumenyer slamat sampai ke destinasi...

     



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...